all the right moves

I Söndags var det fotning med Bella (se bilder lite längre ner!!), och jag försökte redigera bilder. Misslyckat säger jag bara. Sedan kom Bella och rättade till det. Tackar!
Igår var det teater till kl fyra, så jag var jättetrött när jag skulle hem. Men Alice och Marcus ville ha med mig hem till Alice trots att jag vägrade, det slutade med att de gick där ifrån och tänkte ignorera mig :(
Idag övade jag med bandet, som vi btw har döpt till The Trendsetters. Det gick hur jäkla bra som hellst och vi klarade av att köra hela låten utan avbrott (förutom då jag gapskrattade åt Guldis).

Nu ska jag försöka att få Bella att skicka bilder. :)




Kommentarer
Postat av: Jonna

svar: hahaha, aa :-D

2010-04-23 @ 10:07:57
URL: http://jonnahevosmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!