four little words...

Har inte uppdaterat någonting på mode fronten, men eftersom jag känner mig väldigt "jag-vill-inte-plugga" aktig idag så tänkte jag göra ett undantag!

Eftersom mina kära vänner Sofie och Alice är highfashionistas och vill få över mig till the darkside (även kallat Mode-varje-dag) så vägrade jag ta risken och fråga dom, utan sökte istället fakta på nätet! Nu ska ni inte tro att jag hatar mode, för det gör jag verkligen inte, utan jag gillar att kolla upp från olika källor.

I vår är, enligt H&MHollywood och det typiska Amerikanska tillbaka, och det är även Science Fiction och 3D inspirerat och miljöriktigt. Så om du lyckas blanda en milkshake med lasersvärd och en vattenkanna blir du verkligen populär bland de stora modehusen. En sak som också är väldigt inne just i vår är djurmönster. Leopard färgat, zebra randigt, etc.



Min Gudinna. 

Jag har precis suttit och kollat igenom en kollektion av Jiimmy Choo skor, och Prada väskor. Jag är kär.
Jag SKA ha en väska som heter NAPPA GAUFRE´, en vit liten sak som är helt utsökt att titta på. Och vad kan denna bedårande väska kosta? Jo, håll andan nu, 1580 euro! Det är nästan 15800 kronor! Men det är helt klart värt det...

Nu ska jag iväg och fortsätta drömma om min framtida väska :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!