some says it´s hard; but I don´t believe them

Hej hej! Har precis försökt att redigera min blogg lite, men det gick ju bra (NEJ!). Har fixat en (ful) bakgrund till där man kommenterar. Jag vet, det där var en dålig vink till att jag vill att ni ska kommentera.
Jag har dock ingen aning om hur många/få det är som läser den här bloggen? Orkar inte kolla upp det heller ;)

Idag hade jag utvecklingssamtal. Det gick väldigt snabbt.
Jag, Bella och Alice sprang fram och tillbaks i skolan efter att mötet med skolpolitikerna var över. Sedan sprang vi på rektorerna. Hehe.

Nu måste jag plugga franska, oui oui! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!