Breakeven

Idag var det en helt vanlig skoldag, ungefär. Hade musik för första gången sedan 7an, och fick de första läxorna (Hurra!). Nu ska jag fortsätta att prata med Erik.
HA DET BRA (för det har inte jag)! :D




Du förstår inte hur jag känner. Inte alls. Ignorerar mig. Hela tiden.
Ibland öppnar jag munnen för att försöka prata med dig, men kommer på mig själv med att bara stå och gapa.
Jag tittar åt ditt håll hela tiden, jag kan inte rå för det, men tittar du någonsin åt mitt? Skulle inte tro det.
Jag såg dig idag. Hur du tittade på henne. Och det gjorde ont. Har aldrig kännt såhär förut. Började nästan att gråta mitt i alltihopa.
Och det värsta är att du bryr dig. Inte ett skit.
Du fortsätter att ignorera mig, svarar inte på mina sms och tittar åt ett annat håll.
Jag antar att det är sådan du är, om inte är det dags att visa det nu, annars kommer jag att försöka glömma dig.

Kommentarer
Postat av: wendela

rebecka då :(

2010-08-24 @ 18:02:07
URL: http://dudelin.blogg.se/
Postat av: wendela

sv: Hehe, jag är inne i en leopard period XD

2010-08-24 @ 20:35:07
URL: http://dudelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!