ignorance

Hej hej! Sitter vid datorn och väntar på att famor ska komma hit och hämta resväskor. Ska ge henne en "burk" som jag gjorde i skolan för typ ett halvår sedan också. :)

Stan igår var jättekul! Det var så roligt att träffa Anna, hade ju inte träffat henne sedan skolavslutning (om jag minns rätt).
Hittade Systrar i Jeans 1 & 2 på Myrorna  för 20 kronor styck också ! :D

Fick förfrågan om att sova i Adams stuga igår kväll med Jonna, Adam och Ida, men jag var så himlans trött att jag inte orkade! :(


Jag saknar dom där två! Jag saknar som den ena var förut- Inte för upptagen för att vara med sina bästa kompisar.

Kommentarer
Postat av: sofie

Jag saknar dig med, men vi träffas ju i morgon :D kram!

2010-08-13 @ 11:44:57
URL: http://sofiewikberg.blogg.se/
Postat av: wendela

sorry för att jag är sjuk...

2010-08-13 @ 11:48:34
URL: http://dudelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!