just like a maze

Lillebrodern kom precis hem från fotbollsmatchen. De vann tydligen. HURRA!
Sitter och pratar med Bella, vi ska kolla på film och äta middag på onsdag, med Wendela kanske. :D
Snart blir det lunch, korv med bröd, och sedan är det bara att vänta på att mammas och pappas kompisar från stockholm kommer hit med sina barn, som är i min och Mathias ålder.
Jag tror att de försöker att para ihop Mathias med yngsta dotter i den familjen? weird.

Den här bloggen behöver verkligen piffas till, och jag måste göra nya inspelningar där jag sjunger (i de gamla sitter jag och putar med munnen hela tiden. Wtf?). Mina snälla kompisar får hjälpa mig med det, Sofie (bloggen) och Bella (musik-saken). ^^

Ha det bra!

:*

Kommentarer
Postat av: Jonna

svar: HAHAHAHA avisst, asgulligt xd

2010-08-29 @ 13:00:28
URL: http://jonnahevosmaa.blogg.se/
Postat av: wendela

sv: FÖRSTÅR DU HUR LÅNG TID DET KOMMER ATT TA?? Eftersom man inte kan skicka mer än 3 bilder i ett mail, och att det går as segt att bara ladda upp en bild (eftersom de är så stora) så kommer det säkart ta mig 5 minuter på varje mail!! Och om du vill ha ALLA bilder så kommer det ta mig en timme eller 2 att skicka alla...då är det smartate att jag lägger in alla på ett USB å så får du själv lägga över allt...

2010-08-30 @ 15:36:43
URL: http://dudelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!