so mothers- be good to your daughters

Sitter vid datorn igen (som ni kanske ser). Idag var det skolfoto! Blev nog inte lika dålig som i 6an, får vi hoppas. Fick sluta en minut efter att bussen gick hem, men som tur var så fick jag och Wendela skjuts hem av Wendelas mamma. :D

Snart ska jag och mamma åka iväg och träna (?) på lugnet. det är något dans grejs där som vi skulle prova på. Mina kompisar fick inte följa med, för det här skulle vara en "mor och dotter sak" sa hon. Haha. Nej men det blir nog kul, hoppas jag.

Nu kommer hon också. Och pratar med en konsitg röst.

HEJ DÅ! ^^

Kommentarer
Postat av: Mikkelgina

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-08-23 @ 07:27:35
URL: http://mikkelgina.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!