all I wanted was you

Hej hej!

Vaknade för några timmar sedan av att mamma smällde upp dörren och skrek
GODMORGON DAGS ATT VAKNA KLOCKAN ÄR 9!
Great.
Fast jag låg kvar i sängen i alla fall och sjöng för mig själv.
Idag kommer som sagt min moster, hennes sambo mina kusiner hit. KUL KUL!
Eftersom jag inte har några kläder i min garderob som INTE ska med till Sälen på söndag, så får jag lov att ha på mig en kjol och tröja hela dagen. Beautiful.

Jag har inte några nyårs löften tror jag.
Eller jo, ett. Men det har väl alla?
Jag ska börja träna mer.
Och det fixar sig självt, för jag ska träna med pappa, haha xD

Nu ska jag hoppa in i duschen!

Ha det bra, och gott nytt år


Kommentarer
Postat av: ida

hha, hela världen lovar att träna mer xd

vad vackert att du sjöng för dig sjjälv. man behöver musik ;) <3

2010-12-31 @ 13:27:13
URL: http://kreativivika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!