foto med Wendela och Sofie

Hej hej,

Idag var jag med Wendela och Sofie och fotade.
Det var iskallt ute men skitfint väder ändå.
Efter ett tag gick vi in och fotade uppe på Sofies rum och kollade på Gossip Girl, första avsnittet. :)



Fin bild som Wendela tog



Jag skulle försöka klättra upp i ett träd, men hade inte de rätta skorna för det precis...



Wendela försökte hon med, men fastnade på samma ställe som mig. Det där trädet var väldigt opålitligt.



Sofie stod kvar och fotade (bilder från hennes blogg kommer kanske upp senare)



Wendela på Sofies rum



Sofie på sitt rum



Jag



Sofie är cool



Jag är också cool... typ



Wendela, Wendela, Wendela...



SÅ nu har jag lagt upp de flesta bilder som Wendela lagt ut på sin blogg.

(www.endelaa.blogg.se)

Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!