GRATTIS

Hej hej!
Idag gick jag upp klockan 08.30 för att ta halv nio bussen till stan. När vi var i Karlslund så hoppade helt plötsligt Sanna på bussen! Hon åker till Afrika på torsdag, så det var kul att se henne innan hon åker.

På stan köpte jag julklapp till Emma och födelsedagspresent till pappa, som fyller år idag, och blommor till honom.
Glömde bort att ta med pengar till stan, så det blev inga dyra presenter precis.
Skulle egentligen köpa medicin också, men jag hade inte råd. Den jag skulle ha kostade 125 kronor ffs! :(

Nu måste jag gå ner och kolla så att hundarna inte ätit upp cupcakesen och kladdkakan -.-

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!