I want to make you laugh

Ibland känns det som att tiden står stilla, som om att alla har fryst till och bara jag kan röra mig.
Ibland känns det som om att jag är ihålig, det finns bara ett stort svart hål inuti mig.
På senare tid har jag blivit så irriterad på alla, jag har skrikit åt dom som inte förstår hur jag känner mig eller vad som har pågått i mitt liv de senaste två åren.
Mitt humör går upp och ner, som alla tonåringars antar jag, men det känns hela tiden som om att man ensam.
Förlåt till alla som försökt vara där, men som jag har sett förbi.
Förlåt för att jag har låtit mina känslor styra hela mig, och inte tänkt efter innan jag sagt något.
Men det är så man beter sig när man är olyckligt förälskad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!