let's get together and use those lips

Hej hej.

Så, det blir inget LAN för mig. Kanske ingen övernattningen heller. Mina mostrar frågade mina föräldrar om vi ville med till Sälen, vilket var hur sjukt snällt som hellst, men det är ju bara det att det är under precis dom dagarna som det är LAN och musikläger grejset!
Jag fick inte ens välja vilket jag ville gå på, utan mamma sa bara att jag är så jäkla bortskämd.
Tack mamma.
Hon vet ju inte ens anledningen till varför jag vill välja. Pucko.

Nu sitter jag och pratar med Wendela om att ha ett eget LAN, men det kommer nog inte funka. xD

Ha det bra! :)

Kommentarer
Postat av: wendela warström

Vårat lan kommer bli bäst isf ;D

2010-12-19 @ 17:38:03
URL: http://endelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!