NATTCUPEN 2010

Igår var det alltså nattcupen.
Vårat lag, Pappskallarna var snyggast och bäst, men vi förlorade iaf. :(
Tänkte lägga upp några bilder på dom som var med. :D



Världens barn
De vann pris för bästa utklädnad.
(tog bilden från Anna-Marias album på facebook)



Killarnas lag, kommer dock inte ihåg vad laget hette!
De vann alltihopa om jag minna rätt?
Tog bilden från Anna-Marias facebook.



Elina sminkar Jacob.
FINT!



Så här såg vi alltså ut då. Lägger upp en bättre bild senare. :)



Wendela försöker att se piggare ut. Eller galen. Jag vet inte riktigt.



Frida och Anna (som ni ser så är Anna svensken i Världens barn)



Okej, jag ser HEMSK ut på denhär bilden, men jag bjuder på det. Sofie ser bra ut, Frida ser bra ut, Elina ser bra ut, Sannas hår ser bra ut och det lilla man ser av Hanna (bakom Elina) ser bra ut :)

Det kommer nog mer bilder från Nattcupen senare (typ imorgon eller något).

Måste ut med hundarna och städa, morfar kommer ju snart.

HA DET BRA! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!