och varje gång du möter min blick blir min värld en aning större

Sitter i datasalen med Wendela. Resten av klassen har teori på idrotten, men eftersom vi var klara fick vi sluta. Min buss går inte förens klockan kvart över (skiter i teatern, mår för dåligt för det).
Mina glasögon gick sönder på SOn, så jag ser inte ett skit!
Imorgon ska vi skriva engelska recentioner (HARRY POTTER! WOHOO!). Jag kan höra Gunillas röst in hit. Hjälp.

Ha det bra :)

Fattar inte hur du bara kan fortsätta och fortsätta. Du fattar ingeting, eller hur? Du tycker säkert att du är så jävla perfekt, men wake up. Jag hatar dig. Jag hatar att jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Karin

Ojdå! Hur gick glasögonen sönder? O.o

2010-12-06 @ 14:43:50
URL: http://karinkakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!