vi förlorar varandra för varje dag som går

Hej hej !
Sitter och ska egentligen börja med NO rapporten som ska in på onsdag, men jag fastnat (överraskning?) framför facebook.
Har inte mått bra överhuvudtaget den här veckan.
Känns som om att alla jag känner bara åker längre och längre bort. Är det något fel på mig för att jag inte vill vara som dom?
Antingen så bryr jag mig inte, eller så bryr jag mig för mycket. Känns som om att jag aldrig räcker till.
Mina vänner betyder allt för mig, men jag orkar inte med dom. Om dom inte klarar av att ta hand om sig själva, och inte ser hur jävla dåligt jag mår, så är de kanske inte mina vänner?
Jag har ingen som hellst aning om varför jag mår som jag mår. Vill bara lägga mig ner och gråta.
Alla förändras, men jag står still.

Kommentarer
Postat av: wendela

Rebecka, jag kan fatta att du inte mår toppen...jag vet inte vad du kan göra för att det ska bli bättre.

Och det är INGET fel på dig! Alla är olika, så är det bara...

2010-12-11 @ 13:12:21
URL: http://endelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!