you're the inspiration

HEJ HEJ!

Idag var jag på stan med Wendela.
Vi listade ut att det skulle vara så jäkla mycket folk, så jag tog 09.30 bussen från Vika, Wendela som också skulle ta den, fast från Korsnäs, missade den så hon fick lov att ta 701:an.
Det var så himlans mycket folk framåt 1 tiden, och efter 4 timmars letande och trängsel så satte vi oss på Hångelstället, en plats vid NTI gymnasiet.

På stan hittade jag dock bara tre saker



En skjorta från Carlings, 150 kronor



En rosa skrivbok och The Vampire Diaries- Vreden och Återkomsten, Akademibokhandeln ca 100 kronor tror jag.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!