DEPENDS ON YOU

Idag var det skola igen, såklart. Efter skolan var jag, Wendela, Therese och Markus i den lilla musiksalen och övade med bandet. vi försökte komma på bandnamnet men det slutade med att alla bytte instrument och satt och spelade/skrek/förde oljud hahaha.
Usch den där pedofil extraläraren var i skolan idag. Jag tänker anmäla honom om han närmar sig mig! :O

Jag är patetisk. Ofta man fortfarande har "fantasier" (MISSTOLKA INTE!) om en sak som hände för flera månader sedan. Och om personen i fråga in ens pratar med en längre?
Fan.
Varför? Och han är yngre än mig tillochmed.

Han bara-

"Don't stand, don't stand so, don't stand so close to me
Young girl your out of your mind
Your love for me is way out of line
Better run girl your much to young girl
!"

Och jag bara-


"It's just a little crush
Not like I faint every time we touch
It's just some little thing
Not like everything I do depends on you
!"

HAHAHAHAH VAD JAG HAR DÅLIG HUMOR!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!