love

Fick alldeles nyss ett samtal från pappa, som är tillsammans med mamma nere i Kroatien på deras Smekmånad. De har köpt presenter till mig och Lina (min moster, som är här denna vecka och hjälper till) och letar efter något till Mathias. På dagarna hade de legat och solat och badat, och på kvällarna hade de tagit en båt in till staden och gått runt och kollat. De behöver verkligen det här känns det som, det har ju liksom gått 10 år sedan de gifte sig.

Nu ska jag kolla runt lite på andra bloggar och se vad de skriver.
Ett tips till de få som läser min blogg är att läsa-

www.vintageportalen.se

Om man är som mig och älskar vintage så är den här helt underbar!

Ses :)

Kommentarer
Postat av: wendela

sv: Örat skulle va så awesome å tatuera! :D

Om jag ska göra nått sånnt stort ska jag komma på ett motiv å tänka i många år innan jag gör det! Men tänk på sommaren, å så går man i bikini, FAN VA NICE ASSÅ!! :D

2010-07-22 @ 21:27:01
URL: http://dudelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!