ÄNTLIGEN SOMMAR

Yes! Nu är det äntligen sommarlov! Det ska bli så härligt att bara lappa hela dagarna och bara SOVA (kommer knappt ihåg vad det ordet innebär)!
Det är bara en vecka till med att gå upp ganska tidigt, då det är musikläger i Vika.

Om det råkar vara några utomstående (som inte har hållt på med det här eller något) så kan man kolla på uppträdanden och band på fredag (den 18e juni) i Sundet. Kl 17-18.00 tror jag att det är.

Jag har inte vart inne här så mycket, och måste verkligen bli en mer aktiv bloggare. :/

Nu ska jag ta och bre mig en smörgås till lunch.

ha det bra! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!