It´s only because you feel alone

Snart kommer mamma, pappa och Mathias hem från hans hockey match (jag ville inte följa med pga att det är tråkigt att spana in killar själv).
Virus på datorn, därför fungerar inte MSN. :(

Någon underlig person har ringt till mig. Dock inte med dolt nummer, men han/hon finns inte med i 118800´s databas. hmm...

På onsdag blir det stan med Bella! Ska kolla efter ett rött linne till Talangjakten (BANDET ÄGER ALLA!) och hon ska kolla på klänningar :D

Nu ska jag dricka vatten. Hej då!


Kommentarer
Postat av: Iwzah

Tycker vi borde åka och träna lite snart, en torsdag. Och sen gå och titta på din brors hockeyträning och efter det kolla på mackis hockey träning! Han har sagt till mig att vi verkligen inte får komma dit något mera men han total VÄGRAR att säga varför! Och därför måste vi ju nästan dit

-.-'

2010-03-22 @ 21:22:14
URL: http://iwzah.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Som tusan att vi ska! :O

2010-03-23 @ 17:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!