back and ready

Nu är jag tillbaka ifrån Stockholm, som ni kanske märker (annars skulle jag väl inte sitta och skriva ett blogginlägg?).
Helgen har varit ganska bra, det var jätteroligt att få träffa kusinerna, Vicktoria och Robban, men det vart mer som om att vi åkte ner för att vara barnvakter.
De skrek när det ville ha något (hela tiden alltså), och när dom började skrika så gav Vicktoria dom någonting annat. :(

Jaja, idag så är det iaf prao dag nr 1 på Gobiten. Jag har dock ingen aning om vilken tid jag ska vara där. Kommer inte ihåg om han sa kl 9.15 eller 8.15 !
Det skapar en del problem.
Men pappa stannade hemma så att jag får skjuts dit iaf, annars skulle jag stått och väntat ute i kylan i över en timme.
På lunchen ska jag sitta med Angelica och Fanny, som bestämt. (Sofie kanske kommer dit också, och Felicia? Jag kanske minns fel. Dumma mig)

HURRA!



Pga att Vicktoria inte vill att jag ska lägga upp bilder på hennes barn, eller henne själv på internet så blir det en annan bild ifrån när vi var ute och gick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!