från och med du

Åh, snart fyller jag år!
För er som inte vet så fyller jag den sista november, vilket är ganska jobbigt just nu.
Näst intill alla i klassen har redan fyllt år och fått så många fina saker.
Jag ska dock inte skaffa moped, känns lite onödigt när jag har gratis busskort och får ta körkort om tre år.
Istället så ska jag önska mig

  • Kamera (en BRA)
  • Dator, med internet (orkar inte sitta i mina föräldrars sovrum längre)
  • Pengar
Så enkelt är det.

Av någon anledning så sitter jag och lyssnar på Taylor Swift's låt Fifteen, jag är nog beroende av den åldern just nu.

Ha det bra

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!