god morgon

Eller god... eftermiddag som min mamma skulle ha sagt.
Jag vaknade faktiskt inte nu, jag har varit vaken sedan klockan nio, men jag kände bara för att skriva det till alla andra som vaknar nu :)

Igår var jättekul!
Hittade en snygg t-shirt (svart, till praoen. hehe), tights och hade bara kul med Sofie.
Hon hittade som sagt ett par jättesnygga skor, för ca 400 kronor på Scorett.

Vi var ju och såg på The social network, en halvbra film.
Den var liksom okej, men ingen som jag precis skulle köpa senare. Nu har jag ju sett den.

Idag ska jag nog göra... ingenting.
Har egentligen svenska uppsatsen som skulle vara klar den här veckan, och engelska boken som man skulle läsa ut. Men jag har ju lite tid kvar. Tror jag :S



Vårat stökiga vardagsrum på övervåningen.

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!