I'm gonna party all night long

Hurra! Nu är jag inte liten längre, jag får ha sex lagligt och kolla på 15 års filmer. YES.
Sitter vid min nya, vackra dator och funderar på att gå och ta en varm dusch och sedan läsa ur min The Vampire Diaries bok. Mysigt? Ja!

Fick blombud med choklad idag också, i helgen kommer kanske morfar och jag ska på teater imorgon. Det är tydligen rea på Carlings, och eftersom jag har presentkort där så ska jag dit imorgon, tror jag. Måste bara ha en lapp där det står att jag får sluta på stan, det är sämst. Vi är ju inte 9 år längre?

Nu måste jag starta om datorn så att virusprogrammet fungerar xD

Ha det bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!