it would be better to forget you, but I don't really want to

Jag försöker att inte röra mobilen som ligger framför mig på sängöverkastet, men det är så svårt.
Jag får inte kontakta dig nu, för det är väl det du vill?

Minnes bilder flyger igenom mitt huvud.
Den gången du rörde vid mitt hår.
Då du träffade mig och mina vänner på stan och vi gick och pratade, du hade klippt dig.
Dina sms.
Ditt ansiktsuttryck när du koncentrerar dig.
I sommras.

Allt förstörs pågrund av mig, eller är det ditt fel den här gången?
Det är så svårt att säga, för du förstår nog inte ens vad jag menar. Efter snart två år har du fortfarande inte förstått.
Jag gillar dig.
Mycket.
Men det är så svårt att gilla någon som inte gillar en tillbaka, tycker du inte det?
Och du har ju sagt själv att vi "knappt har pratat".
Jag vet, det är ju därför jag vill vara med dig. Så att vi får chansen att prata på riktigt, inte bara i mina drömmar.

Patetiskt va?
Ja, men det är väl det jag är.

There's always something to cry about
And when your stuck in an angry crowd
They don't think what they say before they open their mouth

Kommentarer
Postat av: wendela

Allt är DENS fel Rebecka, inte ditt! DEN är dum mot dig :(

Finns om du vill prata!! <3

2010-11-05 @ 01:47:39
URL: http://endelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!