ready, set, GO!

Idag var det andra dagen på förskolan.
Det är faktiskt roligare än vad jag trodde innan, det är ju småsyskon till några som jag känner, och alla kommentarer som barnen slänger ur sig är bäst! :D

Är sjukt trött dock, orkar inte göra någonting.
Hade sånglektion igår och fick skjuts in av en som jobbar på förskolan.
Eftersom jag satt utanför och väntade, och ingen annan kom till lektionen innan mig, så fick jag ha lektionen tidigare, och på så sätt hinna med 15.15 bussen ifrån skolan.
Pappa hade sagt att jag skulle smsa han när jag slutade, men när jag hade gjort det så dröjde det en kvart tills han ringde upp xD

Nu ska jag spela Sims 2,

Ha det bra!

Och grattis alla som har fyllt år den här veckan :)

Kommentarer
Postat av: Kjellzahra

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2011-12-01 @ 11:16:28
URL: http://kjellzahra.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!