sing a song for me

YO YO!

Yeah, I said it twice, do you got a problem with that?

Okej, nu ska jag nog sluta spela cool ett tag.

Dagen har varit jättekul med Bella. Hon hade fått ett nytt Photoshop, så vi gick ut och fotade och redigerade dom få bilder det blev.

Sitter just nu i mina fina flätor och ska börja göra en ny CD till min och mammas bilresa till Stockholm imorgon. Just nu har jag inte så värst bra låtar på de andra CD's, bara gamla låtar från 2009 ungefär. Men snart smäller det! Då blir det party i bilen!

Ser fram emot att få träffa mina små söta kusiner och mina mostrar, kanske hittar man något snyggt på stan också? Ska nog ta med mig den lilla fula kameran ner så att ni får se. :)

Ska fortsätta fixa och trixa nu.

Ha det bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!