when it's cold outside

Okej, det blir ett snabbt inlägg. Måste gå till bussen om fem minuter (har inte borstat håret eller någonting!).

Igår var det alltså första prao dagen, och det visade sig att vi var 5 personer där, varav 2 stycken var ifrån Säter.
När dom kom dit så sa ägaren bara "Ni får åka hem", så var det med det liksom.
Men då var vi fortfarande 3 personer där- jag, Linda och Seham- som skulle göra det lilla jobbet (diska, torka bord och göra smörgåsar på morgonen). Man kan ju säga att vi satt och stirrade på alla som åt och bara väntade på att få gå och göra något.

Idag börjar jag iaf 12 och slutar tre, ska åka in med halv tio bussen och kolla på kläder, sedan blir det till att äta lunch med Linda. (kyckling och tortilla. MUMS!)

Nu måste jag sätta fart här,

ha det bra :)

Juste.

Justin Bieber var med i CSI igår kväll, varför?! Ungdomsfängelse säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!