William Shakespeares `Romeo and Juliet´

Åh, vi håller på med en Shakespeare inspirerad novell på svenskan, den skulle vara klar under lovet och skickat till våran lärare, men jag är fortfarande inte klar!
Är inne på sida 8-9 nu -.-

ÅH, måste verkligen börja röra mig ifrån datorn, och vidare upp till mitt rum (och den andra datorn...).


"When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun"

- William Shakespeare `Romeo and Juliet´

SÅ SJUKT VACKERT

åh, jag vill se Shakespeare in love igen :(

Kommentarer
Postat av: wendela

sv: Jag vet inte när jag ska klippa mig XD

2010-11-16 @ 15:49:04
URL: http://endelaa.blogg.se/
Postat av: Ida & Hanna - Två prinsessors dagbok ♥

Nu är DAGENS BLOGG utsedd! Kika in och se om det blev du :)

2010-11-16 @ 21:19:56
URL: http://pappasguldkort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!