all but a dream

SKOLA igen. HURRA!
Nej.
Men det vart faktiskt en rätt så okej skoldag- tack vare tjejerna i klassen och fin fint sällskap på bussen (okej... alla fattade visst inte det där).
Jag har varit ganska konstig idag, då tänker ni "Ooh noo! Hon är sjuk igen" men nej. Jag har bara varit konstig. Typ flummat omkring och sagt att jag var ett moln (?)
Imorgon har vi engelska prov. Suck. Så jag borde nog gå och plugga till det.
Jag bad min mamma att ta med mallar till klänningar åt mig från hennes jobb idag! För de som missat vad det handlade om så var det så att jag letade efter en sy-mall till en 50-tals klänning i flera timmar igår, då min mamma sa att småbarnen på hennes dagis brukar klippa i sådana mallar (som föresten kostar runt 22 dollar plus frakt, ganska mycket om man ska ha den en gång ungefär. Aldrig att jag ger det till skolan). Buhu.

Nu ska jag försöka att komma på något att göra.

Min lillebror ska by the way beställa Call Of Duty 7 hehe (ONÖDIG INFORMATION)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!