buhu

Ledsen att jag inte har hunnit blogga så mycket de senaste dagarna!
Vi har bara haft så mycket i skolan på senaste tiden, men så är det väl när man går sista året i högstadiet?
Imorgon har jag franska prov och SO läxförhör. Jag har försökt att plugga till båda, speciellt Franskan, hela veckan- men det vägrar fastna! Jag blandar ihop mellankrigstiden och namnen där med franskan. Oerhört frustrerande!
Jag är dock stolt över att jag lyckades få ett MVG på Engelska provet, och ett MVG på svenska uppsatsen. :D

Nu ska jag dra mig tillbaka till mina Franska böcker... (hata. hata.)

Ha det bra

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!