BUS ELLER GODIS

Okej, jag vet att det är Halloween imorgon, men jag och mina kompisar kör idag istället.
Så kl 19.00- se upp!
Nej då.
Men jag har i alla fall kommit på vad jag ska klä ut mig till, och kanske får ni någon bild på oss.
Jag ska troligtvis vara en vampyr eller något, för jag hade inte riktigt några "häx kläder", och eftersom min garderob mest består av svarta klänningar så kör jag på det.

Nästa vecka har vi höstlov!
Tiden har gått sjukt snabbt, och snart är det ju min födelsedag och juaftonl! Det är nästan så att det går för snabbt, men det gör inget. För mig får det gärna göra det :)
Vecka 45-46 har vi prao, så ni får hälsa på mig inne på Gobiten ;)

Ha det ruskigt bra nu :D

(dåligt skämt, jag vet...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!