I'm a little bit lost without you

ÄNTLIGEN FREDAG, eller vad?
Sitter här och har precis kollat på Sagan om ringen med lillebrorsan, ätit popcorn och spelat Call of Duty. Kan det bli bättre?
Slutade sent idag och övervägde att åka hem, men hade så kul (alla var helt flummiga) på NO'n att jag stannade kvar.
Imorgon blir det kanske till att ha filmkväll med Jonna, Sofie, Ida, Bella och Adam (?). Har inget bestämt ännu, vet inte ens när vi ska träffas, eller hos vem. Vem det ordnar sig nog. :)

Okej. Hunden kom precis och typ... moffade på mig. (ni vet ljudet MOOFF, som voff fast med ett m före.) Hon tog fram benet och jag busade med henne, då drog hon det jäklans hundbenet över min hand så att jag har världens fetaste rivsår över hela handen!
Usch :(
Men hon är sötast ändå.

Nu ska jag söka på "pop konstens historia" på google. Tror jag.

Hej då! :D

(om det är några stavfel får ni ursäkta mig, jag är sjukt trött!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!