ORIENTERING

Igår kväll var den nattorientering då. Vi fick börja klockan 9, och sprang/gick på 52 minuter. :D
Det var faktiskt riktigt kul, fastän vi blev bländade av varandras ficklampor i början, och när vi sprang igenom sumpmarken och blev helt dyngsura"
Runt om hela banan var det lärare som satt och kollade så att vi tog rätt väg och sådant. Varje gång vi sprang på en lärare blev vi vettskrämda. Speciellt när vi mötte Daniel. Han satt inne i skogen och hostade till när vi sprang förbi. Usch. Haha.
När vi kom tillbaka så var alla varma och helt slut. Jag babblade på i bilen hem, men jag minns inte riktigt vad det var jag sa...

Jag kan ju bara säga en sak; Duschen var riktigt skön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!