prov och mera prov

heeeeej...
Har haft världens sämsta dag idag. HATAR min klass (förlåt). De kan verkligen inte vara tysta. Den kille som tidigare stört mest var nu mest engagerad medans de andra hoppade upp och ner på borden och hängde sig i taket.
Idioter säger jag bara!
Hade engelska prov idag också, det gick ganska bra tror jag. Minst ett MVG. Nej då.
Fick sluta en halvtimme tidigare idag också från SO´n, så jag och Wendela hann med 3 bussen! :D
Imorgon ska jag springa orientering, så att jag kan få vara med på nattorienteringen. Tusan också.
Men om jag får ihop 33 poäng (Låter enkelt, men för mig är det svårt då jag verkligen inte kan läsa kartor!) så är jag helt säker på att det kommer att bli skitkul!

Hittade klännings mall nyss. HURRA!
Det får bli en Marilyn Monroe klänning, eller det är ialla fall vad det ska föreställa.

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!