stand by me

Okej,
idag var det alltså specialdag med klassen. enligt mig var det meningslöst.
Jag hade faktiskt höga förväntningar (som innebar gråt, skrik och att alla skulle gå därifrån hand i hand), men allt vi gjorde var att kolla på en film om när folk blev fysiskt mobbade, de slog någon.
Det är inte ens det som försigår i våran klass!
Dagen skulle handla om att vi skulle få prata ut en hel dag med killarna, och de skulle få upp ögonen för hur vi hade/har det.
Det ända bra var väl när vi skrev något possitivt om varenda en i klassen, eller när vi tjejer åt lunch och pratade tillsammans.
Jag och Wendela gick runt och tog kort på allt som rörde sig. Hehe. Det kommer nog att sitta på något plakat i skolan eller något liknande.

Annars har det varit en ganska bra dag.
Fick lov att vänta en och en halv timme hos mormor och Emma på att sånglektionen skulle börja, men det gjorde inget. Jag och Emma gjorde smörgåsar och kollade på Svenska Hollywood fruar.
Efter sånglektionen så gick jag till skolan och satt där i en timme. När jag skulle gå ut så träffade jag Gunilla, hon babblade på om att hon också ville gå på sånglektion. Gulligt.

Nu ska jag göra något meningslöst, som att spela spel på spela.se eller något.
:D

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!