THE SCIENTIST

Jag trodde att allt var bra. Eller jag trodde det i somras. Men det verkar som om att vi är tillbaka till ruta ett, eller vad tycker du?
Jag fick veta vad du tyckte om mig. Två gånger nu.
Men det går inte.
Jag kan inte glömma dig, och det blir bara värre när jag känner mig tvingad. Och det värsta är att jag kan inte börja gilla någon annan.

När jag är på stan så jämför jag alla andra med dig; för du är min mall på hur man ska vara.
Fast nu är du ju inte lika underbar mot mig som mot alla andra.
Jag undrar om du tänker på mig. Jag vet att jag tänker på dig iallafall.
Men det spelar ju ingen roll.
Man kan ju inte bygga kärlek om det bara är en som känner så?

Kommentarer
Postat av: Anonym

när du minst anar det kommer du hitta någon som är minst lika bra, om inte bättre. för den människan kommer behandla dig för den du är värd :)



finns alltid här, du kommer klara det här och du kommer vara så mycket starkare efteråt!

2010-10-08 @ 23:14:20
Postat av: Tristantiril

good job please keep on the good work

2011-07-01 @ 13:08:09
URL: http://tristantiril.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!