good old times

Ni vet de där bilderna som man gömmer undan i någon konstig mapp på datorn, eller långt ner i en byrålåda? De som, när man ser dom får en att bara gå och gömma sig? Ja precis. De fotona tvingade jag Bella att rota fram.
Här kommer det några!



Jag och Bella när jag gick i 5an tror jag, och hon i 6an.



Jag och Bella igen



Jag innan Wendelas halloween fest i 6an



Jag och Emma (när hon hade sin... mörka... perdiod.)



Jättesöt bild på Isabelle från när vi ordnade disco i 6an



Jag och Wendela


SÅ! Nu hoppas jag att Wendela, Emma, Isabelle och Bella inte dödar mig nästa gång vi ses. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!