PARTY

Okej inte party party, men tjejmiddag då. Igår. Hemma hos Sofie (som fyllt 15 GRATTIS!). Det var jag, Mathida, Alice, Ida, Wendela, Isabelle och förstås Sofie. Vi åt Tacos, glass och chips och spelade spel och var bara helt flummiga. Efter någon timme bestämde vi oss för att gå ut i mörkret. Alla klädde på sig och tog jättekonstiga foton och alla bilar som åkte förbi stirrade verkligen på oss!
När vi kom tillbaka till Sofies hus så tvingade vi Ida att sjunga. Hon är så blyg att vi fick vända oss om för att hon skulle göra det. Men det var lugnt värt det- hon är bäst på att sjunga har vi nu kommit fram till. :D
När det var 10 minuter tills bussen skulle komma gick vi i samlad trupp ner till busshållsplatsen vid skolan. Jag och Wendela fick lov att ta 10 bussen hem, annars fanns det bara en buss som gick kl 2. Isabelle skrämde upp Alice och påminde henne om Låt den rätte komma in (fattar inte varför Alice är så rädd för den filmen, det är ju bara om vampyrer?), så jag fick lov att gå runt och hålla om henne.

Bilder från kvällen kommer troligtvis snart upp på bloggen, jag måste bara få någon att lägga upp dom på facebook först. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!