I’m going out in the world to save our planet

Hej hej!

Sitter och lyssnar på musik (ska lägga upp låten snart!) och ska snart hoppa in i duschen.
Har ingen aning om vad jag ska ta på mig! Det är varmt, men blåser. Om jag tar på mig shorts eller något så fryser jag ihjäl när det blåser, och tar jag på mig jeans så svettas jag när det slutar blåsa. GAAh blir tokig! Eller inte. Åh vad dåligt.

Vet inte vad det är för fel på mig, jag är helt konstig. Gör saker som jag inte vill och gör inte saker som jag vill. Kan jag inte bara bestämma mig för något?
Jag tror att jag är förälskad igen, men den här gången kan jag faktiskt skillja på drömmar och verklighet. Tror jag...

Juste! Jag kom in på min gymnasielinje- humanistiska på Lugnet. Man skulle ha minst 220 poäng, och jag hade precis 220, så nu är jag lite nervös- jag får INTE sänka mig i något ämne!!!

Nu ska jag duscha,

ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!