just the two of us, we can get a little closer

Helloo!

Jag är så sjukt trött att det inte finns.
Har städat toaletten och ska snart dammsuga övervåningen. Imorgon så kommer en mäklare och ska ta kort på huset.
I juli så flyttar vi från lilla gulliga Vika. :/
Har fortfarande inte kommit överfund med vad jag tycker om det. Det är faktiskt ganska bra egentligen, det där med att flytta. Jag menar, jag kommer ju ändå gå på Lugnet, Mathias kommer att gå på Hälsinggården, de flesta jag känner bor där (typ inte, men i alla fall) och det är nära till allt.

Nej jag vet faktiskt inte vad jag tycker...

Jag har läst ut Boktjuven nu också. Den var nog bland de bästa böcker jag läst, eller i alla fall på top 10 listan.
Jag bara grät och grät när boken började närma sig slutet.

Ha det bra!



Juste... jag tror att jag börjar gilla dig igen, vilket är så jäkla idiotiskt att jag bara vill skära mig för att se i fall du skulle reagera. Men det skulle du inte, så jag skiter i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!