and that was the day that I promised I'd never sing of love if it does not exist

Gosh vad mycket jag bloggar idag?!
Idag har jag och mamma vart och shoppat hela dagen.
Vi började på Lager 158 där jag köpte ett par mjukisbyxor, tre stycken linnen (ett svart, vitt och ett lila) och en vit tunika.
Sedan så åkte vi till Falun och var in på H&M; där köpte jag en tjocktröja och en jacka. WOOP WOOP.
Nu är jag glad, and this is my happy face ---> :D (hahah vad håller jag på med?!)
Men snart kommer pappa hem med pizzorna, så vi får väl höras imorgon? OCH DÄR lät det som om att jag pratade med en kompis...
but you are my friend, my little blogg :)

Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!