Dag 1- Presentera mig själv

Okej, så nu börjar jag alltså med Dag 1 direkt.
Så...
Jag heter Rebecka och är 15 år (jag fyller 16 den 30 November).
Just nu bor jag i Vika, en by i utkanten av Falun, med mina föräldrar och min lillebror Mathias. Vi bor dock inte kvar här så länge, då vi håller på att flytta in lite närmare stan.
Min pappa, Pelle, har ett eget företag, och min mamma, Anna-Karin, är förskolelärare; min lillebror ska börja i 7an.
Vi har två stycken hundar som heter Vania och Pontus. Vania är en polskherdehund (PON) och Pontus är en tax/cocker spaniel/shih tzu.

Till hösten så börjar jag Humanistiska på Lugnet Gymnasiet. Jag känner inte en enda människa som ska gå i min klass (tror jag) så jag är en aning nervös.

Jaa, nu har ni väl fått reda på lite om mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!