Dag 5- Min bästa vän

Okej, det här kan bli svårt, för jag har ju många nära vänner, men jag vet inte.
Vi får helt enkelt ändra namn
Min bästa vän MINA BÄSTA VÄNNER
Så.
Jo jag har väl tre personer som jag räknar som "bästa vänner".
Sofie, Wendela och Bella.
Bella har jag kännt sedan jag var liten plutt (typ 3-4 år kanske) då vi bodde på samma gata. Vi bråkade ALLTID när vi gick på lågstadiet, men vi var fortfarande vänner, eller "bekanta" som vi sa, för vi hatade varandra. Eller hatade, vi störde oss på varandra helt enkelt. Men i 7an så blev vi riktigt nära vänner (TACK TWILIGHT!!!).
Nu har vi båda flyttat ifrån den där lilla gatan, men vi går på samma skola så det är ju bra!
Wendela träffade jag när jag gick i 3an. Hon hade precis flyttat till våran lilla by, och jag och en annan tjej skulle gå och fråga fall vi fick hoppa på hennes studsmatta (HAHAHAHA, stackars Wendela som blev utnyttjad!). Sedan den dagen har vi hängt ihop, kan man ju säga.
Vi går inte på samma skola, men vi spelar i samma band, så vi ses ju ändå!
Sofie började i våran klass i slutet av 7an, och det var väl där eller i början av 8an som vi (jag och Wendela) började prata med henne (och Patricia). Jag kände igen Sofie, för vi hade gått på samma dans när vi var små, men vi hade inte pratat så mycket (om vi ens hade pratat alls?!).

Jaa, det var mina kompisar det!







bilder från arkivet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!