I don't wanna lie cause I'm pretty sure I'm gonna die one day

Hej hej!

Ledsen för att jag inte har uppdaterat på några dagar (tror jag, har ingen tidsuppfattning just nu... det är väl onsdag idag va? För jag missade Medium igår...), men jag har sovit i Adams stuga med Jonna (och Adam då).
Åt chilinötter (=chillnötter) och pratade till kl 1 om SHOOT!, sedan så orkade vi inte prata något mer och gick och lade oss.
Var på kupolen också igår. Köpte en skjorta och en tröja. Förälskade mig i ett par skor på H&M, som jag ska köpa senare, och ett par byxor på Gina Tricot, som jag också kanske ska köpa senare. :)

Väntar på att Jonna ska lägga upp bilderna, så att jag kan ta dem och lägga upp dem här ;)

Ska snart gå ut med hundarna,

Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!