I'm going to tell you how i feel, how i couldn't breathe when you're not with me

Okej, jag har berättat om mitt Gossip Girl-beroende, eller hur?
Nu är det så att jag såg klart på säsong 3 förra helgen (om jag minns rätt), och nu är jag helt förstörd.
Jag drömmer om Gossip Girl hela tiden, jag får för mig att jag ser någon som liknar Ed/Chuck på stan och blir helt galen. Gosh.
Nej men nu undrar jag - FINNS DET NÅGOT REHAB SOM TAR EMOT GOSSIP GIRL-MISSBRUKARE?!
För jag behöver hjälp.



Emma, kan du göra en sådan här T-shirt till mig?
MEN VAD HÅLLER JAG PÅ MED NU DÅ. VARFÖR SKRIVER JAG TILL HENNE PÅ BLOGGEN ISTÄLLET FÖR ATT BARA RINGA?! JAG ÄR JU SÅ DUM.
OCH VARFÖR SKRIVER JAG DET HÄR PÅ BLOGGEN FÖR?
förlåt för att jag är så underlig och helt jäkla borta idag (alla dagar). Jag skyller på att jag är en missbrukare som inte har fått något på flera dagar/veckor.
det där lät fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!