my hands they were strong, but my knees were far too weak

Hej hej!
Idag var det skola igen (men jaa, lite uppenbart kanske?), och första gången jag kom försent.
Fast det var inte mitt fel, det var den där Lugnet bussen som bara åkte förbi oss, så att jag och Enne kom 10.15 minuter försent (joo, det var inte så mycket, men ändå!).
Efter lunchen så hade vi engelska och historia. Det är ganska tråkiga ämnen, för vi gör ingenting, men det var väl okej ändå.
Snart ska jag äta mat med la familia (tänkte skriva maffian hehehehe).

Ha det bra! ♥


Kommentarer
Postat av: Moster

Men snuttan då, vänta bara tills du "försover" dig och kommer fyra timmar försent. hehehheheehheeeeeee

2011-08-29 @ 16:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!