I shouldn't be jealouse, you aren't even mine

Tänkte att jag skulle blogga påriktigt nu, eftersom de senaste inläggen bara är inlägg som jag snabbt gjort under någon lektion, eller i biblioteket. Så ja... this is me blogging for real. Fint.
Imorgon har vi konsert och jag har inga kläder. Jag har även fått någonsorts magsjuka? Tror jag. Ja. Men nu är jag iallafall hungrig. VÄLDIGT hungrig.
Har varit stressad som bara den denna vecka, men nu är det väl okej. Ska bara skicka in historie saken, plugga inför det provet, fixa konsert imorgon + pappas fest. Sedan är allt klart!

Ska lägga upp en bra låt senare.
Den är väldigt chill (lyssnar på den nu!).

Är så trött. Mår konstigt.
Början intala mig så fort jag blir arg/ledsen/känner mig konstig att det är för att jag är en tonåring (tänkte skriva tånagel).
Som igår när jag var trött och stressad och kom hem sent, och sedan så fick jag inte kolla på mitt program. Började nästan att gråta.
Eller igår när vi skulle ha italienska prov (som förresten blev flyttad), då började också nästan gråta. Vet inte om det är för att jag är så sjukt stressad eller om det är för att jag är... en tonåring.
Jag menar, alla vet att tonåringar är fulla av hormoner, och är därför lynne.

Nu ska jag snart ut med hundarna, sedan kolla upp saker inför imorgon.

Ha det bra ! ♥

Kommentarer
Postat av: Jonna

det är stressen, tro mig, jag hade det PRECIS sådär för två veckor sen <3

2011-12-16 @ 20:26:22
URL: http://theview.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!