jag vet inte hur jag ska känna, och alla säger att det är så livet är

Vet inte riktigt ut eller in, som gamlingarna brukar säga.

Alla säger ju att det är såhär när man är tonåring, men fuck you. Om det är såhär när man är tonåring, hur blir det då senare? Kommer jag bli värsta kontorstanten, eller kommer det bli värre? Kommer jag bli värsta super horan som missbrukar heroin och har alla möjliga sorters sjukdomar?
Känner att det spårade ur lite där. Eller mycket.

Nej, men jag vill i alla fall inte vara sådär jäkla osäker längre; vet liksom inte om jag ska skratta eller gråta längre, så jag gör båda sakerna samtidigt. Det blir ett sådant där hysteriskt skratt, ni vet. Väldigt fint.

Imorgon blir det tjejmiddag med det gamla tjejgänget. Vi ska gå på Kina- Thain restaurang eller Hong Kong. Får bestämma på stan.
Innan det så ska jag slänga mig in på H&M och prova ett par jeans, och sedan springa till bussen och åka hem och fixa mig.

Nu ska jag duscha!

Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!