see them walking hand in hand across the bridge at midnight

Hej hej!

Helen pressar mig till att blogga mer, men jag förstår henne inte. Jag bloggade ju igår ju? Eller var det igår?

Idag tog jag och Mathias hundarna till OKQ8 för att lämna tillbaka en film och köpa ägg, sedan så har jag bara pluggat hela dagen. Och ätit lussebullar. Hehe.

Nu ska jag bestämma hur jag kanske ska klippa mig på lördag (morgon) och vad jag ska ha för kläder på konserten!
Jag och Jonna hade tänkt precis likadant, så jaa. Vi får se hur det blir med det haha.

Imorgon har vi förresten världens chill dag. Börjar klockan 12 och ska kolla på film, sedan så slutar vi. YEAH.

Nej, nu måste jag leta kläder.

Ha det bra! ♥

Kommentarer
Postat av: Hällsus

<3! Jag är ledig imorgon. Sug på den! ;D

2011-12-11 @ 16:24:52
URL: http://livingwithhope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!